16 februari 2021

Even voorstellen! General manager bij Limburgia

Ik voel me dan misschien niet meer ‘de nieuweling’, maar voor velen ben ik nog een nieuw gezicht, een vrij onbekend lid van het Limburgia team, en ook een nieuwe Limburgia blogger. Daarom is een voorstelronde op zijn plaats. In dit blog vertel ik wat meer over de thema’s waarvoor ik mij de komende tijd hard voor maak binnen Limburgia. Want één ding is zeker; ik zet mij 110% in voor deze organisatie, om ons verder te laten groeien en klanten nóg beter te helpen.

 

Sales zit in mijn bloed

De meer algemene rol die ik binnen Limburgia heb, maar wel een waarbij een commerciële blik heel belangrijk is, past perfect bij mij. Onze afzet vergoten is namelijk mijn passie en ik heb altijd een rol binnen Sales gehad. Ooit ben ik begonnen bij Otis Elevator Company en vervolgens ben ik naar MAAS Company overgegaan en nu kijk ik ernaar uit om het Limburgia team naar een volgend level te brengen. Toen ik hier in november 2020 in dienst kwam viel het mij meteen op wat een mooie groep mensen hier werkzaam is, veel medewerkers die hier al 10+ jaar werkzaam zijn. Dat zegt wel wat over de sfeer, maar ook over de expertise die we in huis hebben! Het is een stabiel, zelfsturend team wat voor mij de ideale basis is om deze organisatie verder te laten groeien.

 

Data-driven werken is essentieel

Ik vind het belangrijk om me de komende tijd te focussen op het beter leren kennen van onze markt. Wie zijn de architecten en aannemers waarmee we zaken doen? Ik wil graag meer inzicht in onze (potentiële) klanten krijgen, onze doelgroep in kaart brengen en onze acties ook goed meetbaar maken. Het is essentieel om te werken volgens een ‘data-driven’ aanpak, werken op basis van aannames is namelijk geen goede zaak. Hoe weet je anders hoe je een organisatie moet laten groeien? En waar behoefte aan is bij de klant? Ik wil onze klanten net dat beetje extra bieden, en daarvoor moeten we de markt en de klant wel goed kennen.

 

Ook in B2B kopen mensen van mensen

Het klinkt vaak wat cliché, maar ik geloof echt in de stelling dat de klant centraal staat en ik hoop dat ik dit de komende tijd nog meer kan laten doordringen in onze processen. Ook in B2B gaat het om mensen die met elkaar in gesprek gaan. Daarom is dat stukje extra advies wat wij bij Limburgia geven zo belangrijk. Op die manier kan je die persoon aan de andere kant van de tafel net een beetje meer helpen. We willen niet alleen maar een offerte neerleggen, maar juist een op maat advies geven. Het is heel mooi dat dit altijd een kernwaarde was bij Limburgia en ik dit verder kan uitbouwen.

 

Onze klanten verrassen!

Wie houdt er niet van een leuke verrassing? Precies! Het wordt tijd dat we onze klanten en partners af een toe verrassen met iets moois, een leuk taartje of kaartje bij een bijzondere viering. Want zonder onze klanten en partners kan deze organisatie Limburgia niet bestaan. Daarom mogen we best wat meer laten merken hoe blij we met onze klanten zijn. Ik vind het een uitdaging om te ontdekken wat klanten van ons verwachten, daar aan te voldoen en vervolgens nét nog iets extra’s te doen. Een “wauw-gevoel” creëren, daar zet ik mij voor in.

 

Ik ga graag in gesprek met je

Mocht er iets spelen, dan wil je dit natuurlijk graag horen van jouw uitvoerder zelf. En daarom is een terugkerend proactief contact vanuit de projectleider belangrijk, zodat de uitvoerder en projectleider altijd weten hoe het ervoor staat. Het is belangrijk dat een uitvoerder een positieve ervaring uitspreekt bij een evaluatie, beide partijen moeten een project namelijk positief afsluiten. Spreekt deze werkwijze jou aan? Of heb je misschien nog vragen hierover? Neem dan contact met ons op, wij geven graag meer toelichting en een professioneel advies voor jouw project.

New Call-to-action

Limburgia Utiliteitsdeuren

Geschreven door Limburgia Utiliteitsdeuren

Over dit blog

In het Limburgia blog delen we tips, inspiratie en informatie over binnendeuren in de utiliteitsbouw.

Deel dit blog!

  

 

 

Meld jezelf aan voor ons blog

 

 

Laatste blogartikelen